اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  رفاه و آسیب های اجتماعی

نباید از انتخابات مجدد شورای عالی استان‌ها جلوگیری شود

عضو شورای عالی استان‌ها گفت: ما خواهان اجرای قانون هستیم ولی عده‌ای می‌خواهند از انتخابات مجدد شورای عالی استان‌ها جلوگیری کنند.

نباید از انتخابات مجدد شورای عالی استان‌ها جلوگیری شود

عزیز سارانی نماینده مردم سیستان و بلوچستان در شورای عالی استان‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: انتخابات سومین دوره شورای عالی استان‌ها با حواشی مختلفی برگزار شد و در نهایت منجر به این شد که وزارت کشور در نامه‌ای خواهان برگزاری مجدد انتخابات شورای عالی استان‌ها شد.

وی یادآور شد: ما 75 نفر در شورای عالی استان‌ها خواهان اجرای قانون هستیم و نمی‌دانیم که چرا این انتخابات مجددا برگزار نمی‌شود.

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در شورای عالی استان‌ها اظهار داشت: در روز انتخابات سه نفر از نمایندگان استان خوزستان در اجلاس حضور نداشتند و یک نفر نماینده هم به صورت غیرقانونی در اجلاس حضور پیدا کرد و در رأی‌گیری مشارکت داشت؛ چراکه آن فرد سلب عضویت شده بود.

سارانی گفت: در حال حاضر انتخابات بر اساس مستندات موجود باطل است و بر اساس قانون باید مجددا انتخابات هیأت رئیسه شورای عالی استان‌ها برگزار شود.

وی تأکید کرد: این موضوع پیچیده نیست ولی نمی‌دانیم چرا عده‌ای می‌خواهند آن را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ پیچیده جلوه دهند و انتخابات مجدد شورای عالی استان‌ها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برگزار نکنند.

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در شورای عالی استان‌ها اظهار داشت: ما خواهان اجرای مرّ قانون هستیم و در این مسیر نیز حرکت خواهیم کرد.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول